Учасники 1-го туру студентської олімпіади з "Онкології", 28.02.2024 р. 

Переможець олімпіади -- студент Ігор Ничай (група ММ-606) 

Студенти 5-го курсу медичного факультету знайомляться із цитоморфологічним методом скринінгу раку шийки матки у відділенні цитологічної діагностики облонкодиспансеру (11.12.2023).


Студенти 6-го курсу іноземного факультету під час сеансу дистанційної променевої терапії у радіологічному відділені ТОКОД (12.02.2024).


4 лютого 2021 року студенти Тернопільського національного медичного університету, учасники громадської організації “Українська медична студентська асоціація” (UMSA) Марія Стецик, Шумаель Кхан, Марта Агеєва, Каріна Розайко, Владислав Вишневський організували проект на підтримку онкохворих під назвою: "Я є і я буду!". 

У Всесвітній День боротьби проти раку Марія Стецик та Шумаель Кхан роздали пацієнткам хірургічного відділення №1 Тернопільського обласного клінічного онкологічного диспансеру вірші, малюнки та листи, які були створені студентами ТНМУ для психологічної підтримки хворих. 

P.S. Українська медична студентська асоціація об’єднує та координує зусилля студентів-медиків з метою сприяння суспільному престижу професії лікаря, медичного та фармацевтичного працівника в Україні, впроваджує ідеї гуманності, медичної етики і здорового способу життя.

Марія Стецик та Шумаель Кхан з пацієнтками хірургічного відділення №1 Тернопільського обласного клінічного онкологічного диспансеру (2021 рік)

video-output-3AD5D91F-78F5-4B91-96BE-3244B2B26040.mov

Студенти ТНМУ роздають пацієнткам хірургічного відділення №1 вірші, малюнки та листи, які були створені для психологічної підтримки хворих. (2021 рік)

Важливе місце в роботі кафедри належить виховній роботі викладачів серед студентів, що спрямована на формування у них моральних якостей, громадської активності та відповідальності за долю України, дбайливого ставлення до національного багатства країни.

При плануванні виховної роботи наставники передбачають вивчення здібностей студентів кураторських груп до навчання; ставлення до обраної спеціальності та плани на майбутнє; стан навчальної дисципліни та критерії вихованості студентів; вивчаються житлово-побутові умови студентів, а також приділяють належну увагу студентам-сиротам. 

Есперанто як елемент виховання загальної ерудиції  (2020 рік)

Асистент Загурська Н.О. з 557-ою кураторською групою (2019 рік)

Пріоритетним у виховній роботі зі студентами викладачів кафедри є реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі, залучення молоді до національної та світової культури, збереження морального та фізичного здоров’я молодого покоління, виховання патріотизму, громадських якостей особистості, забезпечення педагогічних умов для соціалізації студентів, виховання в них життєвої компетентності.

 Національно-патріотичне виховання– це комплексна системна і цілеспрямована діяльність освітніх закладів щодо формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави. 

Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.  Мета патріотичного виховання конкретизується через систему таких виховних завдань: твердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;

виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки; підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника вітчизни, героя;- усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;

сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;

формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;- утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;

культивування кращих рис української ментальності, працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;- формування мовленнєвої культури;- спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.  

  Колектив кафедри під час різдвяних колядок (2018 рік)

     

Екскурсія із студентами в музей-садибу Соломії Крушельницької в с. Біла (2017 рік)

Традиційно на кафедрі в день Чорнобильської трагедії проводяться зустрічі студентів кураторських груп з працівниками кафедри та лікарями онкодиспансеру, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. Студентська конференція завершується вшанування пам’яті загиблих і постраждалих хвилиною мовчання. Щороку викладачі зі студентами покладають квіти до пам’ятника жертвам Чорнобильської трагедії у парку Національного відродження.

Покладання квітів до монументу "Жертвам Чорнобильської катастрофи (2017 рік)

З травня 2015 року був мобілізований до збройних сил України доцент кафедри Домбрович М.І., капітан медичної служби. Проходив службу в зоні АТО на посаді старшого ординатора відділення підсилення медичних підрозділів 66 військового мобільного госпіталю. Нагороджений відзнакою міністерства оборони України "Знак пошани".

Доц. Домбрович під час служби в АТО (2015 рік) 

Зустріч доц. Домбровича М.І. з кураторською групою (2017 рік)

Зустріч доц. Домбровича з колективом кафедри до Дня захисника Украіни (2017 рік)